مهدکودک و مرکز پیش دبستانی یکتا در فاطمی

مهدکودک و مرکز پیش دبستانی یکتا در فاطمی

مهدکودک و مرکز پیش دبستانی یکتا در فاطمی با مدیریت در سال ۱۳۶۴ با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی تاسیس گردید.

فاطمی، بیستون، نبش بوعلی سینای غربی، پلاک ۵۰
سال تاسیس:
۱۳۶۴
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
۰۸:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
معرفی مهدکودک / موسسه

از آنجا که برای مهدکودک و مرکز پیش دبستانی یکتا در فاطمی در صفحات آنلاین و مجازی توضیح و یا محتوایی وجود ندارد تا با شما والدین گرامی در این صفحه به اشتراک بگذاریم، در این صفحه یک مقاله برای آگاهی شما والدین عزیز درباره مزایای سپردن خردسالان به محیط آموزشی مهدکودک آورده ایم. شما با مطالعه این مقاله برای سپردن فرزند خود به بهترین مهدکودک بیشتر ترغیب خواهید شد و بهترین انتخاب را برای ساختن آینده بهتر برای دلبند خود خواهید داشت.

انتخاب بهترین مهدکودک، پله‌ای برای رشد و توسعه کودکان خردسال

مهدکودک، به عنوان یک محیط آموزشی و اجتماعی، نقش بسیار مهمی در رشد و همین طور توسعه همه جانبه کودکان خردسال ایفا می‌کند. این مراکز توانایی‌ها و مهارت‌های اجتماعی، حرفه‌ای و ذهنی کودکان را به خوبی تقویت می‌کنند. مهدکودک به کودکان فرصت می‌دهد تا تعامل با هم‌سنان خود را تجربه کرده و مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی را در خود به نحو احسنت توسعه دهند.

همچنین، این محیط به کودکان امکان می‌دهد تا از تعلق به محیط اجتماعی آگاهی پیدا کنند و از تنوع فرهنگی نیز  بهره‌ ببرند. از دیگر مزایای مهدکودک می‌توان به تقویت اعتماد به نفس، انضباط شخصی و توانایی حل مسائل اشاره کرد.

در نتیجه، مهدکودک به عنوان پله‌ای مهم در مسیر رشد شخصیتی و آمادگی برای زندگی اجتماعی و تحصیلی کودکان خردسال عمل می‌کند. اهمیت این مسئله برای آینده کودکان و جامعه به عنوان یک کل نباید نادیده گرفته شود.

سال تاسیس
۱۳۶۴
مجوز
بهزیستی
کارکنان
با مدرک کاردانی
گروه سنی
شیرخوار تا پیش دبستانی
ساعت کاری
۰۸:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب

افزودن دیدگاه جدید