مرکز تخصصی پیش دبستانی مه سیما خیابان دماوند

مرکز تخصصی پیش دبستانی مه سیما خیابان دماوند

مرکز تخصصی پیش دبستانی مه سیما با مجوز رسمی از بهزیستی استان تهران ،شهر تهران در منطقه هشت تاسیس گردید.

خیابان دماوند، خاقانی، جنب آموزش و پرورش منطقه ۸، خیابان ۱۰۳ (جعفر نگهبان)، کوچه ۱۰۴ غربی (عباس حدادی)، پلاک ۱۸
نام مدیر:
مریم آشفته
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
۰۶:۳۰ صبح الی ۱۷:۳۰ غروب
معرفی مهدکودک / موسسه

برای مرکز تخصصی پیش دبستانی مه سیما خیابان دماوند محتوایی در صفحات آنلاین پیدا نکردیم تا با والدین عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات درباره این مجموعه هستند به اشتراک بگذاریم، از همین رو در ادامه با یک مقاله درباره مهدکودک ها در خدمت شما عزیزان خواهیم بود تا شاید شما را در مسیر جستجوی یافتن بهترین مهدکودک کمی یاری کرده باشیم.

"آموزش مهارت‌های زندگی و مراقبت از خود در مهدکودک: پایه ایمن برای آینده"

در مهدکودک، کودکان نه تنها با مفاهیم آموزشی آکادمیک آشنا می‌شوند بلکه مهارت‌های زندگی و مراقبت از خود نیز در این مجموعه به عنوان بخشی اساسی از برنامه تعلیمی در نظر گرفته می‌شود. این محیط‌ها با ارائه فعالیت‌های متنوع، کودکان را در یادگیری مهارت‌های مهمی که برای زندگی روزمره و آینده‌ی آنها اساسی هستند، تقویت می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مفاهیمی که در مهدکودک آموزش داده می‌شود، مراقبت از خود است. این شامل بهداشت شخصی، تغذیه سالم و مهارت‌های پایه مانند برقراری بهداشت دست‌ها می‌شود. با این آموزش‌ها، کودکان به تدریج مسئولیت مراقبت از خود را یاد می‌گیرند و این مهارت‌ها را به طور فعال در زندگی روزمره خود نیز تجربه می‌کنند.

همچنین، مهدکودک‌ها با تشویق به همکاری در گروه، اشتراک گذاری و احترام به دیگران، مهارت‌های اجتماعی را در کودکان خردسال پرورش می‌دهند. این مهارت‌ها اساسی برای ایجاد روابط موفق در زندگی اجتماعی و حرفه‌ای آینده کودکان می‌باشند.

به طور کلی، کودکان در مهدکودک‌ها با فراگیری مهارت‌های زندگی و مراقبت از خود، به دوران دبستان با اعتماد به نفس بالا، قدرت تصمیم‌گیری و توانایی برقراری روابط مثبت و سالم وارد می‌شوند. این اساس قوی، پیشنهادی قابل توجه برای والدین و نگهدارندگان است تا اطمینان حاصل کنند که کودکانشان در مهدکودک، به نحوی جامع و همه‌جانبه برای آینده‌ی خود آماده شده‌اند.

نام مدیر
مریم آشفته
مجوز
بهزیستی
گروه سنی
۶ ماهه تا ۶ ساله
ساعت کاری
۰۶:۳۰ صبح الی ۱۷:۳۰ غروب
مساحت
۲۵۰ متردر دو طبقه دوبلکس

افزودن دیدگاه جدید