مرکز پیش دبستانی و مهد کودک دو ستاره حامی

مرکز پیش دبستانی و مهد کودک دو ستاره حامی

اگر با توجه به تمام نکات اخلاقی و نیازهای آموزشی فرزند خود در مسیر جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک برای او باشید موفق عمل خواهید کرد و بهترین مکان آموزشی را برای او خواهید یافت. لیست کاملی از مهد کودک های منطقه ۱۰ در این صفحه وجود دارد که میتوانید برای فرزند خود برگزینید.

خیابان جمهوری بین رودکی و میدان جمهوری پلاک ۱۴۸۵
نام مدیر:
خانم مقدم
سال تاسیس:
۱۳۸۹
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
۰۶:۳۰ صبح الی ۰۶:۰۰ صبح
معرفی مهدکودک / موسسه

مرکز پیش دبستانی و مهد کودک دو ستاره حامی با مدیریت خانم مقدم در سال ۱۳۸۹ با مجوز رسمی از بهزیستی استان تهران ،شهر تهران در منطقه ده تاسیس گردید.

یقینا انتخاب مهدکودک برای فرزندتان یک تصمیم مهم برای شماست، چرا که  می تواند پایه و اساس رشد تحصیلی و اجتماعی او را ایجاد کند. در حالی که عوامل سنتی مانند مکان و برنامه درسی مهم هستند، برخی ملاحظات کمتر متعارف نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بهترین انتخاب را برای فرزندتان داشته باشید. در اینجا هفت توصیه برای انتخاب یک مهدکودک وجود دارد که ممکن است قبلاً به آنها توجه نکرده باشید:

 به دنبال مهدکودکی باشید که تاکید زیادی بر رشد اجتماعی و عاطفی کودکان داشته باشند

رشد اجتماعی و عاطفی برای موفقیت کودکان در مدرسه و فراتر از آن بسیار مهم است. به دنبال مهدکودکی باشید که رشد اجتماعی و عاطفی کودکان را در اولویت قرار دهند با تمرین هایی مانند ذهن آگاهی، راهبردهای حل تعارض، و فرصت‌هایی برای کودکان برای تمرین همدلی و شفقت.

 مهد کودکی را برگزینید که تمرکز بر چند زبانگی داشته باشند

یادگیری چندین زبان در مهد کودک کمک میکند کودکان با شناخت جهان های دیگر با فرهنگ های آنها آشنا شوند و برای جهانی شدن روزافزون نیز آماده شوند. به دنبال مهدکودکی باشید که به چند زبانگی اهمیت می دهند و فرصت هایی را برای کودکان فراهم می کنند تا زبان های مختلف را یاد بگیرند و تمرین کنند.

 به دنبال مهدکودکی باشید که برای خلاقیت و هنر ارزش قائل باشند

هنرها می‌توانند ابزاری قدرتمند برای ابراز وجود، توسعه مهارت‌های تفکر انتقادی و ارتقای عملکرد کلی تحصیلی کودکان باشند. به دنبال مهدکودکی باشید که به خلاقیت و هنرها، مانند موسیقی، رقص، هنرهای تجسمی و برنامه های تئاتر، اهمیت می دهند.

  به دنبال مهد کودکی با تمرکز بر آموزش در فضای باز باشید

آموزش در فضای باز می تواند فرصت های ارزشمندی را برای کودکان فراهم کند تا با طبیعت ارتباط برقرار کنند. حس مراقبت از محیط زیست را در خود پرورش دهند و سلامت جسمی و روانی آنها را بهبود بخشند. به دنبال مهدکودکی باشید که برای آموزش در فضای باز کودکان ارزش قائل باشند و فرصت هایی برای یادگیری و کشف در محیط های طبیعی برای کودکان فراهم کنند.

 به دنبال یک مهدکودک با دانش آموزان متنوع باشید

یک مجموعه دانش‌آموزی متنوع می‌تواند تجربه یادگیری غنی‌تر و فراگیری را برای کودکان فراهم کند، و همچنین به آنها کمک کند شایستگی فرهنگی و احترام به دیگران را در خود توسعه دهند. به دنبال یک مهدکودک با دانش آموزان متنوع باشید که منعکس کننده زمینه های فرهنگی، زبان ها و تجربیات متنوعی باشند.

 یک مهدکودک با مشارکت قوی والدین و جامعه را برای کودک خود در نظر بگیرید

مشارکت والدین و جامعه می تواند نقش مهمی در حمایت از رشد تحصیلی و اجتماعی کودکان داشته باشند. به دنبال مهدکودکی باشید که به مشارکت والدین و جامعه اهمیت می دهند و فرصت هایی را برای والدین و اعضای جامعه فراهم می کنند تا در رویدادها و فعالیت های مدرسه شرکت کنند.

 به دنبال یک مهدکودک با تعهد قوی به برابری و عدالت اجتماعی باشید

برابری و عدالت اجتماعی ارزش های مهمی هستند که باید از سنین پایین به کودکان آموزش داده شوند. به دنبال مهدکودکی باشید که تعهد قوی به برابری و عدالت اجتماعی داشته باشند و از طریق مختلف آموزش هایی چون ضد تعصب، شیوه‌های آموزشی پاسخگوی فرهنگی، و فرصت‌هایی برای یادگیری مسائل اجتماعی و حمایت از تغییر، برابری و عدالت را به کودکان آموزش دهند.

نام مدیر
خانم مقدم
سال تاسیس
۱۳۸۹
مجوز
بهزیستی
کارکنان
۴ مربی با مدرک کارشناسی
گروه سنی
۲ تا ۶ سال
ساعت کاری
۰۶:۳۰ صبح الی ۰۶:۰۰ صبح
مساحت
۲۵۰ سه طبقه

افزودن دیدگاه جدید