مهدکودک و پیش دبستانی دو زبانه شیدا در فاطمی

مهدکودک و پیش دبستانی دو زبانه شیدا در فاطمی

مهدکودک و پیش دبستانی دو زبانه شیدا در فاطمی با مدیریت اقدامی در سال ۱۳۸۶ با مجوز رسمی از بهزیستی استان تهران ،شهر تهران در منطقه شش تاسیس گردید. با بازدید از مهد کودک و بررسی تمام نکات نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنید.

فاطمی، خیابان ششم ، کوچه خجسته، پلاک ۱۶
نام مدیر:
اقدامی
سال تاسیس:
۱۳۸۶
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
۰۶:۳۰ صبح الی ۱۹:۳۰ شب
معرفی مهدکودک / موسسه

تعداد پرسنل مهدکودک 

برای مهدکودک و پیش دبستانی دو زبانه شیدا در فاطمی محتوایی در دسترس نیست، با ما همراه باشید تا درباره نکات مهم در زمان انتخاب مهد کودک شما را راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در جایگاه والدین، یکی از مهمترین تصمیماتی که باید بگیرید، انتخاب مهدکودک مناسب برای فرزندتان است. در زمان تصمیم گیری باید عوامل زیادی را در نظر گرفت، یکی از مهمترین آنها تعداد پرسنل مهدکودک انتخابی از سوی شما است.

تعداد پرسنل یک مهدکودک بسته به عوامل مختلفی از جمله اندازه مهد کودک، محدوده سنی کودکان و همچنین نیازهای خاص هر کودک می تواند متفاوت باشد. با این حال، برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید چه تعداد پرسنل باید در مهدکودکی که برای کودک خود انتخاب کرده اید حضور داشته باشد.

قبل از هر چیز، مهم است که اطمینان پیدا کنید که تعداد مربیانی که در مجموعه حضور دارند برای توجه فردی به هر کودک کافی باشند. شما می بایست دقت کنید که به ازای هر ۱۰ الی ۱۵ کودک در کلاس حداقل یک مربی با تجربه در مهد کودک وجود داشته باشد. این نسبت به مربیان این اجازه را میدهد تا توجه شخصی به هر کودک ارائه دهند و اطمینان پیدا کنند که آنها به نقاط عطف رشد خود خواهند رسید.

علاوه بر مربیان با تجربه، داشتن کارکنان پشتیبانی(کمک مربی) نیز بسیار مهم است. حضور آنها می توانند در کارهایی مانند تهیه غذا، تمیز کردن بعد از فعالیت ها و کمک به مدیریت و یا مربیان در امور کلاس کمک شایانی کنند. تعداد کارکنان پشتیبانی مورد نیاز به اندازه مهد کودک، تعداد دانش آموزان و نیازهای خاص هر کلاس بستگی خواهد داشت. در زمان بازدید از مهد کودک درباره تمام این موارد از مدیریت سوال بپرسید.

یکی دیگر از عواملی که باید در هنگام تعیین تعداد پرسنل در یک مهدکودک در نظر گرفت ایمنی است. حضور کارکنان کافی برای اطمینان از اینکه کودکان همیشه تحت نظارت هستند و هر گونه مسائل ایمنی احتمالی فوراً از سوی آنها رسیدگی کامل میشود، بسیار مهم است.

توجه به صلاحیت و تجربه هر یک از کارکنان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در حالت ایده‌آل، همه مربیان و کارکنان پشتیبانی باید آموزش‌های مرتبط در آموزش دوران کودکی را پشت سر گذاشته باشند و تجربه کار با کودکان خردسال را نیز داشته باشند.

شما به عنوان والدین با انتخاب شایسته خود از مراقبی که مهدکودک انتخابی شما از فرزندتان به عمل می آورند، قسمتی از رسالت خود را انجام خواهید داد. با در نظر گرفتن تمامی عوامل شما می‌توانید اطمینان پیدا کنید که فرزندتان توجه و حمایت فردی را که برای پیشرفت در سال‌های اولیه تحصیلش نیاز دارد را از سوی مربیان و کارکنان مهد کودک دریافت می‌کند.

نام مدیر
اقدامی
سال تاسیس
۱۳۸۶
مجوز
بهزیستی
کارکنان
۹ مربی با مدرک کاردانی و کارشناسی
گروه سنی
شیرخوار تا ۶ سال
ساعت کاری
۰۶:۳۰ صبح الی ۱۹:۳۰ شب
مساحت
۷ اتاق دوبکس ۲۳۰ مترمربع

افزودن دیدگاه جدید