مهد کودک توانا سعادت آباد

مهد کودک توانا سعادت آباد

برای پیدا کردن بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک های اطراف، لازم است وقت کافی بگذارید و تمام جوانب را به دقت بررسی کنید. در چنین صورت است که انتخاب موفقی خواهید داشت. حتما از مهد کودک توانا سعادت آباد هم بازدید به عمل بیاورید و امکانات آنها را نیز بررسی کنید.

سعادت آباد-خیابان صرافهای جنوبی-نبش خیابان۲۵-پلاک۳۷.
نام مدیر:
مینا دانایی
سال تاسیس:
۱۳۸۲
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
معرفی مهدکودک / موسسه

مهد کودک و پیش دبستانی توانا با مدیریت مینا دانایی در سال ۱۳۸۲ با مجوز رسمی از بهزیستی استان تهران ،شهر تهران در منطقه دو تاسیس گردید.

این مهدکودک کودکان بین ۳ تا ۷ سال را در ساعت های ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر میپذیرد.

- مجهز به دوربین مداربسته

- کارگاه ریاضی i-math

- کارگاه تخصصی علوم دانا

- کارگاه روانشناسی با موسسه سلامت روان به سر آتیه

- همکاری با موسسه سیب سلامت

زمانی که نوبت به پیدا کردن مهد کودک خوب و مناسب برای فرزندتان می رسد، عوامل مختلفی فراتر از مکان، هزینه و برنامه درسی وجود دارد که می بایست در نظر بگیرید. در این مقاله، روش‌هایی که کمتر شناخته شده باشند را برای انتخاب مهد کودک بررسی می‌کنیم که ممکن است به شما کمک کند بهترین تصمیم را برای نیازهای فرزندتان و همچنین ارزش‌های خانواده‌تان بگیرید.

از والدین دیگر مشورت بخواهید و از تجربه آنها استفاده کنید

یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن یک مهد کودک عالی این است که با والدین دیگر(همسایگان، دوستان، آشنایان و ..) صحبت کنید. با افرادی که دارای کودکان خردسال بوده اند و تجربه سپردن او به مهد کودک را داشته اند در مورد تجربیات آنها در مورد انتخاب مهد کودک های مختلف در منطقه بپرسید. آنها ممکن است بتوانند بینش ها و توصیه های ارزشمندی را بر اساس تجربیات خود به شما ارائه دهند که بتواند چراغ راه شما باشند.

رویکرد مهد کودک به نظم و انضباط را در نظر بگیرید

یقینا هر مهد کودکی رویکرد خاص خود را به نظم و مدیریت رفتار دارد. چرا که مدیریت و پرسنل هر یک از موسسات متفاوت هستند بنابراین نظرات متفاوتی خواهند داشت. پیدا کردن مهد کودکی که با سبک و ارزش های فرزندپروری شما همسو باشد بسیار مهم است. برخی از مهد کودک ها ممکن است از قوانین و مجازات های سختگیرانه استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بر تقویت و ارتباط مثبت تاکید داشته باشند. به دنبال مهد کودکی باشید که رویکرد شما به نظم و انضباط را به اشتراک بگذارد تا از وجود یک محیط آموزشی سازگار و حمایتی برای فرزندتان اطمینان حاصل کنید.

به دنبال مهد کودک هایی با جمعیت دانش آموزی متنوع باشید

تنوع در یک مهد کودک می تواند یک تجربه یادگیری ارزشمند برای کودکان فراهم کند. به دنبال مهد کودک‌هایی باشید که دارای جمعیت دانش‌آموزی متنوع هستند، از جمله کودکانی با پیشینه‌های قومی، اجتماعی و اقتصادی مختلف، و همچنین افراد دارای معلولیت یا نیازهای ویژه. این امر می تواند به رشد همدلی و درک کودک شما بسیار کمک کند و همچنین او را برای دنیای متنوعی که در آینده خارج از مهد کودک با آن روبرو خواهد شد آماده کند.

رویکرد مهد کودک به فناوری را در نظر بگیرید

فناوری و تکنولوژی در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از زندگی روزمره ما است، اما یافتن مهد کودکی که استفاده از فناوری را با سایر تجربیات یادگیری متعادل کند، بسیار مهم است. به دنبال مهد کودک‌هایی باشید که زمان نمایش را محدود می‌کنند و بر یادگیری عملی و فعالیت‌های مبتنی بر بازی تاکید بیشتری دارند. این امر می تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت های مهمی مانند حل مسئله، خلاقیت و تفکر انتقادی را در خود توسعه دهد.

در یک روز معمولی که کلاس های مهد کودک دایر هستند از مهد کودک دیدن کنید

بازدید حضوری شما از مهد کودک در طول یک روز معمولی بسیار مهم است. از مدیریت درخواست کنید که به شما اجازه دهد تا کلاس درس در حال انجام را مشاهده کنید. دیدن چگونگی تدریس مربیان به کودکان میتواند آرامش خاطر شما را در پی داشته باشد و به آنها برای سپردن فرزندتان اعتماد بیشتری داشته باشید. دیدن بچه ها در محیط آموزشی و در کنار مربیان به شما حس بهتری از فضا، سبک تدریس و تعامل بین معلمان و دانش آموزان خواهد داد.

نام مدیر
مینا دانایی
سال تاسیس
۱۳۸۲
مجوز
بهزیستی
گروه سنی
۳ تا ۷ سال
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
مساحت
دو طبقه مجزا و دارای دو فضای بازی سرپوشیده و روباز

افزودن دیدگاه جدید