مهدکودک و پیش دبستانی آسمان آبی در آیت الله کاشانی

مهدکودک و پیش دبستانی آسمان آبی در آیت الله کاشانی

مهدکودک و پیش دبستانی آسمان آبی با مدیریت نوشین شعاری در سال ۱۳۸۴ با مجوز رسمی از بهزیستی، آموزش و پرورش استان تهران ،شهر تهران در منطقه پنج تاسیس گردید.

بلوار آیت اله کاشانی - خیابان ابوذر - خیابان شالی - پلاک ۱۲۰
نام مدیر:
نوشین شعاری
سال تاسیس:
۱۳۸۴
مجوز:
بهزیستی، آموزش و پرورش
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۸:۰۰ غروب ساعت اضافه با هماهنگی و پذیرش روزانه و ساعتی
معرفی مهدکودک / موسسه

برای مهدکودک و پیش دبستانی آسمان آبی در آیت الله کاشانی اطلاعات چندانی در اختیار نداریم به همین دلیل با یک مقاله مرتبط با انتخاب بهترین مهدکودک در این صفحه در کنار والدینی که به دنبال بهترین مهدکودک برای دلبند خود هستند، خواهیم بود.

"تقویت تعاملات اجتماعی کودکان خردسال از طریق حضور در مهدکودک"

حضور کودکان خردسال در مهدکودک اثرات مثبت بسیاری بر تقویت تعاملات اجتماعی آنها دارد. این محیط آموزشی به ویژه برای کودکان تازه وارد می‌تواند مکانی برای یادگیری و تقویت مهارت‌های اجتماعی باشد. در این مقاله، به برخی از روش‌هایی که مهدکودک تعاملات اجتماعی کودکان را تقویت می‌دهد، پرداخته خواهد شد.

تعامل با هم‌سنان: مهدکودک مکانی فراهم می‌کند تا کودکان با هم‌سنان خود تعامل داشته باشند. این ارتباطات اجتماعی باعث توسعه مهارت‌های ارتباطی، تعامل و همکاری می‌شود.

آموزش مهارت‌های اجتماعی: مهدکودک به کودکان آموزش مهارت‌هایی مانند به اشتراک‌گذاری، انتظار، صبر و برخورد محترمانه را می‌دهد. کسب این مهارت‌ها به کودکان در مواجهه با موقعیت‌های اجتماعی در مدرسه و زندگی روزمره کمک بزرگی می‌کند.

توسعه مفاهیم اجتماعی: مهدکودک فرصتی فراهم می‌کند تا کودکان مفاهیم اجتماعی مانند دوستی، همکاری تیمی و احترام به دیگران را تجربه کنند. با یادگیری این قبیل مفاهیم‌ به توانایی‌های اجتماعی آنها افزوده خواهد شد.

تقویت خودباوری: موفقیت در مهدکودک به کودکان اعتماد به نفس می‌دهد. آنها می‌بینند که می‌توانند وظایف را انجام دهند و در محیط اجتماعی مهدکودک پذیرفته شده‌اند.

به طور خلاصه، حضور کودکان خردسال در مهدکودک به تقویت تعاملات اجتماعی آنها کمک شایانی می‌کند. این تجربه مثبت از نظر ارتباط با هم‌سنان، توسعه مهارت‌های اجتماعی، و تقویت خودباوری آنها تاثیرات مثبتی روی رشد و توسعه شخصی آینده آنها دارد.

نام مدیر
نوشین شعاری
سال تاسیس
۱۳۸۴
مجوز
بهزیستی، آموزش و پرورش
کارکنان
۸ مربی با ۲ کمک مربی
گروه سنی
شیرخوار، نوپا، نونهال، آمادگی و پیش دبستان (۴ ماه تا ۶ سال)
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۸:۰۰ غروب ساعت اضافه با هماهنگی و پذیرش روزانه و ساعتی
مساحت
۲ طبقه با حیاط محصور

افزودن دیدگاه جدید